«Μια μέρα μαζί σου»

2020-06-10


Πράξη πρώτη| Πρωί Τετάρτης

Βαρύς ο ύπνος μου χθές. 

Σαν να βρεθήκαμε, μα δεν είμαι και σίγουρη. 

Εκεί ήσουν, όμως, σε φαντάστηκα.


Μακάρι ο καφές μου να ήταν διπλός σήμερα. 

Η ανατολή μου χάρισε μια νότα της υφής σου.

Εδώ είσαι, δε χωράει αμφιβολία.


Πράξη δεύτερη| Μεσημέρι Τετάρτης

Οι μέρες περνούν και δε σε αγγίζουν.

Σε γυάλινο, προστατευτικό κλοιό, από όλες τις φυγές σου.

Επέλεξα την απουσία σου, γιατί μου είναι ακίνδυνα φιλική.

 

Πέρασε και αυτή η Άνοιξη, άγευστη χωρίς εσένα.

Μα και η απουσία σου, με παρουσία μοιάζει. 

Σταθερά απών, άρα δεν έφυγες. 


Πράξη τρίτη| Απόγευμα Τετάρτης

Οι καταιγίδες δεν είναι συνθήκη για να έρθεις.

Μακάρι να ξαναέβρεχε δυνατά, με μανία.

Να ξεχάσω αυτή την απουσία, να μην την ακούω.


Θα δουλεύω διπλά, πλέον, να μη σκέφτομαι.

Μια ανακωχή με την ηχηρή σου απουσία.

Κατά βάθος θέλω να τη διώξω. Επιτέλους.


Πράξη τέταρτη| Βράδυ Τετάρτης

Ξέχασε ό,τι σου είπα το πρωί, δεν ήταν αλήθεια.

Είχα ανάγκη μια απουσία, για να δω καθαρά.

Μια σταθερά. Δικαίωμα μου.


Η παρουσία σου, εξ΄ορισμού μια εκκρεμότητα.

Την έφτιαξα, μήπως και σε κρατήσω. 

Κάποιος χτυπάει το κουδούνι. Καληνύχτα.



Στεφανία Θεμ. Ζούρκα

Φοιτήτρια Νομικής Α.Π.Θ.

© 2021   S t y l ί τ ε ς
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε